Ежедневный Журнал

пʼятниця, 17 червня 2011 р.

ОЙ МАРУСЮ СЕРЦЕ МОЄ ♥ Ukrainian song by A. Movcherad.

МАРУСЯ / АННИЧКА (Ой Марусю серце моє / Ой Анничко серце моє) - romantic Ukrainian folk song performed by western Ukrainian singer A. Movcherad (А. Мовчерад). Мила українська пісня у виконанні А. Мовчерада. Відео - Р. Захарій. СЛОВА ПІСНІ: МАРУСЯ / АННИЧКА Ой, Анничко, серце моє / Ой, Марусю, серце моє, Хлопець дівчину пита: Що би ти мені зробила Як тебе поцілував? П р и с п і в : Я б кричала, мамо, мамо, Чи ви дома, чи ви тут, Гляньте, як мене цілує, 2 рази Той Іванко, баламут. А тоді би що би було Якби матінка прийшла. Ти лишилася зі мною, Чи від мене утекла? П р и с п і в : Я б кричала, мамо, мамо, Чи ви дома, чи ви тут, Гляньте, як мене цілує, 2 рази Той Іванко, баламут. Ой, який же ти, Іванку, Щоб від тебе утікать. Дома мамці вже немає, Давай личко цілувать. П р и с п і в: Я б кричала, мамо, мамо, Чи ви дома, чи ви тут, Гляньте, як мене цілує, 2 рази Той Іванко, баламут. Текст пісні з: http://www.pisni.org.ua/songs/2173624.html

Немає коментарів: