Ежедневный Журнал

четвер, 9 червня 2011 р.

Партiя регiонiв нарешті відчула тиск братніх обіймів.

У Партiї регiонiв вважають позицiю Росiї щодо цiни на газ - тиском на Україну.








Таку позицію озвучив депутат вiд Партiї регiонiв Владислав Лук'янов в ефiрi "5 каналу" в середу ввечерi.







Як тиск він розцінив пропозицiї Росiї, про входження України до Митного союзу, або об'єднання українського "Нафтогазу" з росiйським "Газпромом" як єдиного шляху отримання бiльш дешевого газу.







"Безумовно, я вважаю цi пропозицiї тиском на Україну, i я вважаю неприпустимим такий формат переговорiв", - заявив вiн.







Лук'янов додав, що пiсля переговорiв мiж росiйським i українським прем'єром вiн змiнив свою позицiю щодо Митного союзу, який Українi нав'язує Росiя.







"До переговорiв у такому форматi я особисто був прибiчником Митного союзу, тому що я розумiю, що з економiчної точки зору, ми отримували вiд Митного союзу набагато бiльше, нiж вiд iншої пропозицiї. Але пiсля того як я побачив, якi жорсткi умови висувають Українi в ситуацiї переговорiв щодо рiвня цiн на газ, у мене з'явилися сумнiви, що це не потрiбно робити", - додав Лук'янов.







http://mstyle.lugansk.ua/ynews/668-partiya-regioniv-naresht-vdchula-tisk-bratnh-obymv.html

Немає коментарів: