Ежедневный Журнал

неділя, 17 березня 2013 р.

Simone Cristicchi - Mi manchi-Мені Тебе бракує




Мені Тебе бракує, як море острову як ґудзик петельці як місяць календареві і театр свій завісі черниця чоткиам як крила літакові як гойдалка дитині як батьківщина іммігрантові Мені Тебе бракує, як голка стогові сіна як Єті льодовикам як вітер повітряному змієві як сир макаронам як перо нотаріусу як рибалці не вистачає гачка як іноді мені бракує духу сказати, що люблю Тебе Приховаю моє кохання тому що Ти не віриш коли я кажу,що люблю Тебе і що я скучаю за Тобою ... Мені Тебе бракує, як корінню дерево як полю трактор як блискавці не вистачає грому гріх прощення ринкові шуму велосипедистові спуску вівтареві церкви і моєї молитви Богові Приховаю моє кохання тому що Ти не віриш коли я кажу,що люблю Тебе і що я скучаю за Тобою ... Я все ще люблю Тебе ...... і ще я скучаю за Тобою ... Мені Тебе бракує, як полотно художникові як мені слів щоб сказати як я сумую за Твоєю любов'ю... http://youtu.be/z4bVYhXxMSQ

Немає коментарів: