Ежедневный Журнал

неділя, 20 лютого 2011 р.

Т. Чорновіл про комплекси Януковича і замахи на нього.

Президент Янукович дуже м'яка людина, тому він боїться близьких контактів з людьми, побоюючись, що вони можуть використовувати його. Таку думку у відео-інтерв'ю «Остров» висловив народний депутат, начальник виборчого штабу В. Януковича у 2004 році Тарас Чорновіл. «У мене таке відчуття, що він людина досить закомплексований. Я думаю, що він боїться людей. Боїться, що його будуть використовувати, або проти нього почнуть воювати. І люди, які з ним, вони, як правило, досить сильно використовувалися ним же, а потім, коли приходив певний переломний момент, він намагався їх відсікти і вони втрачали прямий доступ до нього ... Останнім часом він чітко показав, що у нього друзів бути не може ... ». «Це сталінський тип психології, коли людина боїться всіх ... Я б не хотів опинитися в його шкурі - він весь час боїться якихось замахів ... Його дійсно кілька разів намагалися вбити. Він сам мені розповідав, як його хотіли отруїти ... ». «Він не вміє кричати на людей, він не вміє тиснути персонально, тому, мені здається він і боїться особистих контактів та близької дружби ... Настільки м'який людина сама по собі ...»

Немає коментарів: