Ежедневный Журнал

четвер, 19 вересня 2013 р.

11 пікантних малюнків із серії «Українська Камасутра»

Михайло Карповий
ЗОРЯНА ПІСНЯ
Я Вас кохав потужно і циклічно,
палким було кохання неземне.
Я Вас кохав не зовсім платонічно,
або, сказати точно, зовсім не.
Я Вас кохав – чарівну та прекрасну!
Я взагалі до цього маю хист.
З відрядження вернувся так невчасно                                                                            Ваш чоловік – шизоїд і штангіст.
Що Ви знайшли у цьому добермані
суворому, як ядерна війна?..
Мені співали зорі «надобраніч»,
коли летів я з Вашого вікна…

Тетяна ШЕВЧЕНКО, 48 років, художниця
За освітою архітектор. Малює картини, розписує стіни на замовлення, в’яже м’які іграшки. 26 малюнків серії «Українська Камасутра» створила за місяць. Індійську «Камасутру» не читала. Має двох дорослих синів, малювала потай від них...далі читаємо ілюбуємося
українською еротикою тут http://vsiknygy.net.ua/neformat/23754/

Немає коментарів: