Ежедневный Журнал

субота, 9 квітня 2011 р.

Порозумілись.

Мені здається у нас з Вами немає спільних тем для розмови.

- Абсолютно з Вами згоден. Нам просто немає про що поговорити.

- Не подумайте, що я зараз намагаюся підтримати розмову, але я щиро вважаю, що відсутність спільних тем-це настільки непогано, що навіть добре.

- Мушу з вами погодитися. Я завжди починаю нервувати і відчувати себе не в своїй тарілці, коли виявляється, що я і мій співрозмовник обидва захоплюємося, наприклад, кінним спортом.

- Тому що один з вас незмінно більш успішний, обтертий або обізнаний у цій темі ніж інший, так. Погляди на речі не співпадають, а підгрунтя інтересу до теми у кожного своє. Все це веде до незручної натягнутості спілкування, бажання згладити кути і не заглиблюватися у суперечку.

- Так, так, ненавиджу це почуття. Як тільки дізнаюсь, що співрозмовник як і я завзятий читач, намагаюся звести спілкування нанівець. Адже напевно виявиться, що він обожнює Мопассана, а я його ставлю в один ряд з белетристами. Незручна ситуація.

- Ех, як добре що у нас з вами немає спільних тем для розмови.

- Так ...

- До речі, а от ще випадок був. На з'їзді колекціонерів марок.

- Ненавиджу марки. Так що там?

Немає коментарів: