Ежедневный Журнал

неділя, 16 січня 2011 р.

Погано знати багато жартів: коли треба – не згадаєш, а коли хтось розповідає – не смішно.

Маршрутка. Водій попався з почуттям гумору. І бабка. У бабки впало щось із торбинки на підлогу й він вирішив пожартувати:


– Що впало, то все моє.

А бабуся відповідає:

– Ти їдь собі тихесенько, а то я зараз впаду й буду вся твоя.



Приходить Вовочка додому з підбитим оком. Мати його запитує:

- Що це з тобою сталось?

- Розумієш мамо, я люблю жарти. Щоночі о третій годині набираю номер кого – небудь із хлопців і запитую: “Догадайтеся, хто дзвонить?”

- Ну і що?

- Сьогодні один здогадався!



Армія.

Двох новобранців поставили на кухню варити їсти. Пару годин вони ніх*я не робили. Потім на кухню заходить прапор і питає:

- Чого нічого не зварено?

Солдати перевернули каструлю догори дном і говорять:

- Товариш прапорщик хтось кришку приварив.

Прапор підняв каструлю, подивився і каже:

- Ніх*я собі ще й дно відрізали!!!



Попав Янукович на небеса і говорить:

- Хочу в рай!

- А Ви, вибачайте, хто?

- Вітя, український політик.

- Вітя, це провокація. Ніякого раю для українських політиків не існує…

Немає коментарів: